Carta de la directora sobre totes les petites històries que han construït la nostra revista des de zero i la segueixen construint
desembre 2022 / EL CONVIDAT
Vision: d’un somni a una realitat
Un treball de recerca que començà amb quatre pals per acabar sent una marca d’èxit a xarxes (i en procés d’extensió)
Des de petita sempre havia somiat amb tenir una marca de roba. M’agrada molt l’ skate, el surf i l’ snowboard i volia crear la meva pròpia marca per practicar aquests esports. Alguns dels meus referents en aquest estil/streetwear han sigut Santa Cruz, Vans, Volcom, Rip Curl, Surf locos, etc.
Feia temps que anava apuntant a una llibreta idees i anava fent dissenys, i va ser gràcies al Treball de Recerca que vaig decidir començar el projecte. Jo tenia clar que encara que la marca fos un treball per batxillerat, seguiria amb ella. Des del principi va tenir molt bona rebuda i com és una feina que faig amb amor i perquè m’ho passo genial, mai és pesada.
“Jo tenia clar que encara que la marca fos un treball per batxillerat, seguiria amb ella.”
La roba l’estampo mitjançant un procés de serigrafia, una mena de revelatge analògic però amb tèxtil.
Vaig inventar-me la màquina amb un parell de fustes, frontisses i una pantalla; quan ja vaig veure que això tirava i tenia els diners, em vaig comprar la màquina. El disseny va sorgir un dia a quarantena: estava dibuixant i se’m va ocórrer el dibuix d’un noi. Doncs, vaig dir: “faré una noia per representar-me a mi i al meu millor amic”. El nom Vision sorgeix de la idea de visió de futur i de tirar sempre endavant en una època en la qual tots estàvem tancats a casa i la majoria no passàvem per una bona època. M’agradaria transmetre la idea que sempre hem de pensar en positiu i seguir la nostra forma de viure la vida, la idea que la vida és massa curta i que, per tant, l’hem d’aprofitar al màxim. Aquesta és la base de la meva marca.
Claudia Montserrat, creadora i CEO de la marca Vision
També m’agrada molt incorporar els meus amics i donar a entendre que és una marca per amics —“a brand for homies”—. La idea és crear una “Vision fam” sense límits ni restriccions. Vull que la meva marca tingui un rerefons reivindicatiu, on tothom se senti part del col·lectiu; sense prejudicis ni tabús.
El meu objectiu és arribar a què aquesta marca sigui quelcom gran; confio en el projecte i mai havia estat tan motivada com ho estic amb això. Ho veig com el meu futur i em fa molt feliç. Vull que Vision no sigui només una marca de roba, sinó també un projecte audiovisual; que vegis les fotos i els vídeos i et pugui trametre l’essència de la marca i que no vulguis parar de mirar; que tot resulti elaborat amb molta creativitat, que sigui una marca única i diferent.
“[…] confio en el projecte i mai havia estat tan motivada com ho estic amb això.”
De moment porto la marca tota sola, però ara que ja comença a ser bastant serio per com de bé està anant, m’agradaria crear departaments per poder potenciar cada àmbit al màxim i expandir la marca tot el possible. El meu somni és poder viure d’això i crear una mena de productora audiovisual, ja que estic estudiant cinema i també és un somni des de petita.
Em conviden a esdeveniments i la gent està molt satisfeta amb les seves compres. Els meus amics vesteixen sempre Vision i això em motiva molt a seguir endavant i em fa molt feliç.
Vision és una marca de km0 que no genera residus. En breu, m’agradaria fer tota la roba de cotó orgànic i que la marca sigui ECO per ajudar al medi ambient. Aquest Nadal faré el meu primer sorteig i esteu tots convidats a participar-hi; també aquest nou any comença amb mil idees noves, nous dissenys, nova roba… Anem a totes!
Instagram i tiktok @vision.wrldwide
Web: https://www.visionclothing.es/
Tu també tens coses a dir? Escriu a la revista
Més d'aquesta edició...
Marc Tul·li Ciceró i Alexander Hamilton: dos homes que escrivien com si els hi anés la vida
Els paral·lelismes inquietants entre les vides d’un orador que s’esdernegava per salvar una república i un altre que maldava per instaurar-ne una de nova
La desafecció política: Una realitat, una sensació o una il·lusió
La crisi (o el col·lapse) del sistema representatiu
Llums i ombres a Nova York
El fenomen de ‘Sex and The City’, una anàlisi l’any 2024
- Més d'aquesta edició -
No és un article més sobre l’Universitari (o sí)
Carta de la directora sobre totes les petites històries que han construït la nostra revista des de...
Marc Tul·li Ciceró i Alexander Hamilton: dos homes que escrivien com si els hi anés la vida
Els paral·lelismes inquietants entre les vides d’un orador que s’esdernegava per salvar una república i un altre...
La desafecció política: Una realitat, una sensació o una il·lusió
La crisi (o el col·lapse) del sistema representatiu
Llums i ombres a Nova York
El fenomen de ‘Sex and The City’, una anàlisi l’any 2024
- Recomanats -
López Bofill i la UPF: la llibertat d’expressió o el poder d’incomodar
La Universitat ha hagut de maniobrar per corregir el malestar generat per un precipitat i desafortunat comunicat...
El model de turisme de neu als Pirineus, a debat
Reobren les pistes d'esquí com cada hivern, ara en un context marcat per l'emergència climàtica i les...
Liberalisme: l’antídot per un món malalt de populismes
Rompre una llança a favor del significat original del model socioeconòmic.
PORTADA • NOSALTRES • ARXIU • ESCRIU • SEGUEIX-NOS!
© Copyright 2022 l’Universitari. Tots els drets reservats. | Desenvolupament web per Pol Villaverde